Fridge Vs FlaMur
Fridge >Har egentligen ingen lust,men vi kan väl battla om du vill? >Lixom,hur svårt kan de vara när du rappar som Dru Hill? >Du kan ta de som en diss eller komplimang,för mig kvittar de >Men ja måste veta,dom där bölderna på din balle,hm,smittar de? >För de är väl djurplågeri att sprida vidare till din hund? >Men,not my buisness om du vill vara vild för en stund >Japp,de va ett nödrim,men lär knäcka alla dina dissar,polarn >Du sitter på whoa så mycke så att du kommer missa skolan >Sitter på toan istället,röker gås,avancerar sen till horse >När vi snackar pundare på pensieshem*,you were the worse! >Well of course,du va ju oxå "rappare",så bra och ambitiös >Tills fridge slet loss ditt fula nylle och du blev ansiktslös >*Jag menar alltså ett hem för pensionärer,men vettefan hur de >stavas,läs "pangchishem" >=) FlaMur Dina nödrim får mig att skratta, du vet inte vem du battlar idiot - Mannen, efter mina rader kommer du vilja ta självmord - Vill du ha bråk så kom här och nu,annars håll käften och sug min kuk - Din lilla fitta , Mina rader har lika bra balans som en stol - Du får mig sömnig ,sluta battla man , satsa på gonattsagor - haha du är så kass, och tror du är nått men du är inte ett skit - Jävlas med mig , och ditt liv kommer nog inte bli långvarit - Mannen du är fan så jävla kass så att en fisk skulle ha skrattat - Efter min text man kommer du fan bli helt jävla bortförtappad - Sita raderna är på väg bäst att springa mannen för din tid är ute - Run bitch run brukar jag säga till mina horer,Fridge 2006 skjuten - Skrev denna snabb , pallade inte anstränga mig för trött peays , Först till 7 Kommien Gott Folk Rösta
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|