AnoNym Vs. SaMo^
>haha aight jag la mina rader så tajt att jag ha redan vunnit denna >fight/ >yeah thats right detta blir din sista fight and you will never se the >light/ >aa du måste vara dragen, fan dumpar tjejen o går på gaypride >festivalen/ >du blev så hårt slagen att du liknar slagfältet vid Normandie på >D-dagen/ >det enda du kan dissa är din spegel bild, men jag kan väll vara >givmild/ >du får en rad som inte gör dig för vild, så jag kan visa att jag är en >bra förebild/ >jag skulle kunna göra en battel oskriven o du skulle endå förlora för >du är efterbliven/ >säger att du är bra fan du måste vara överdriven, när jag är klar blir >du helt uppriven/ >inse fackta din rader låter helt fuckt upp precis som din familj o du/ >jag har ju redan vunnit nu o det vet du som vi kan nog börja med att >skriva >0-7/ man fuck That Shiit Innan ja lackar på riktigt / du o dinna keffa rader är helt fucking fittigt/ Du spelar Tuff , FAKE GANGSTER!/ va göru när ja kommer fram , feg som en liten hamster / Man show me some fucking respect/ You Vs. Me You dont have some efftect/ Du Skäms sjunker ner, jag rakt i ryggen helt perfect/ you are just a piss o shit! a fucking misstake/ Anonyms real name , Mr.Fake/ Man now is this battle over , i need a fucking breake/ 7 som vanligt ;);) kritik tack :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|