Icicle vs. MiQuL
Icicle Du kommer brinna i helvetet, din livslust tar slut Ditt liv har vart en låga men den brinner snart ut Kom igen, allihopa nu! Ingen knäcker istappen Jag knullar ditt lik och sen battlar jag din ande! Svarta streck på kinden, grabben, akta mascaran Dina rhymes är helt whack, typ som din stamtavla Medan du är hemma och dansar med till floor filler Är din chick hemma med mig och ser på porrfilmer Icicle skrämmer MiQil typ lite som blixt och åska “Spit ya rhymes”? Baitade rim är allt du spottar! MiQuL Hörru ungjävel, kom hit så ska jag lära dig veta hut Hur fan hänger det ihop att jag snart brinner ut När du säger att jag kommer att brinna i helvetet? Knyter nävarna, måste ta slut på dig ditt elände De svarta strecken är inte mascara, det är krigsmålning Du har dåligt flyt, Som att du är på kryssning i en stålhink Du har mycket porrfilmer, för att du inte kan få nått annat Fast porrskådisarna springer ur bild, ingen skulle stannat Spottar jag bajtade rim? Icicle, du spottar ut dina tänder För det räckte inte med att du gömde dig bakom dina händer först till sju börja rösta! piz
The death smiles at us all.. All a man can do is smile back...
|