Cursed Vs Juelz
Cursed: jag blev blev sugen på att battla så ja fråga dig för ja vet att du suger// du pratar om att du e från o e så tuff men man märker att du ljuger// e du rädd för att säga sannigen att du e en liten tönt som inte vågar gå ut efter 10// ja kommer att skrämma dig med en lie// när ja tittade på din battle så va det som en avrättnig// när den va klar så var det som en ren lättning// kommer bli skoj o se hur denna battle slutar// det förvånar mig inte om du går till alla o mutar// Juelz: Jag har skjutvapen i handen, jag skjuter sönder dina knäskålar- bäst att sticka hem till mamma så att du kan storgråta- snälla cursed sluta upp att leka tuff, håll dig till tjuvrökning- sluta leka pimp du är född 91, du har ju inte ens fått utlösning- haha vem är det som suger? det är iallafall fan inte jag- du måsta suga av din pappa för att ens få nån mat- med dina jävla rader kan man fatta dig som typ 12- och du skippa lägg till som kompis knappen efter jag har vunnit med 7-0- först till 7 börja rösta peace.
I spit on your grave, piss in your mouth, and shit on your face.
|