Zanka_man V.S wetbo
Zanka_man Nu är det fett stort kalas, wetbo suger hårt, ge dig av, shaas// Följ denna fas, tro inte att du är nån kille från en annan ras// Mina rim ligger tätt, jag knäcker dig lätt även på vilket sätt// Du luktar svett, spana in en gris röv det kallas självporträtt// Du är den största skiten, fatta att det är ja som äger steezen// Du är en av töntarna som springer runt med datorn o lanar// Du ruttnar bort, slänger ut dig som man gör med julgranar// Föräldrar gav dig en smäll med mormors gamla bröd kabel// För att du skvallra för polaren att hela din familj var inavel// Jag bryter din rygg på mitten och hänger dig på tvättstället// Men det är bara för tillfället, så jag kan slippa höra gnället// Nu är det din tur istället, skriv ditt skit nu in för samhället// Wetbo jag e inte killen från en annan ras, den rollen passa inte mig// men när du går på stan undrar zoo vem som har släppt ut dig// om dina rim ligger tajt, så rappar fredrik reinfeld// du vinner aldrig denna fight, hela du är ett skämt// o hur fan kan du äga streetsen när du har utegångsförbud// du borde lära dig när din mor sa"inget sex med pappa efter 7" att battla dig va lätt, så det blir ingen bull vana// för jag knäcker dig så fett att ditt skrik hörs till uppsala// tungt hatad, och jag lägger ut dig snyggt på minfältet// du ligger som en salig blandning, så jag skippar liksäcken// du e tillbaka på ruta 1 precis som patrik isaksson// hade inte ens gått säker om du hade varit en livvakts-son//
Checka in min blogg på min myspace sida! www.myspace.com/maqsmusic
|