Wetbo VS H-CRIB fulla battlen.. först till sju
Wetbo`s sluta ljuga om att spränga bomber, döda folk och vara high// du vet ju knappast hur man skadar nån i counter-strike// snackar så mycket skit att hela micen blir kolsvart// försökte stå i centrum, men kom i skym-undan som en målvakt// du blir snart knockad, och du kommer inte härifrån levande// dekorerar väggar med inälvor som freddy kruger som tapetserare// inte ens din mor ville ha dig, du var den fulaste ankungen// du e adopterad, och det är därför du inte finns i fotoalbumen// du va ett misslyckad felskjut på en äcklig personalfest// o du skulle inte ens få till det om du prövade pensionatsex// H-CRIB`S svar freddy kruger raden har använts mot mej en gång tidigare skall du battla en kille som mej får du allt vara lite smidigare. skulle detta va formel 1 så åker du snabbt ur kör banan, du hörs klaga när mina punches har lämnat dej förlamad. att jag e adopterad gör väll inget det e redan reparerat, men hur skall max överleva när hans föräldrar separerat? skulle jag va ett fel sprut när jag klassas som ett adelsbarn? skillnaden mellan oss e att min mor vet vem som är barnets far. inget att gråta för killen jag klarade mina föräldrars skillsmässa, men till skilnad från dej e jag en man och du en prinsessa.
GÖR OM, GÖR RÄTT. -------------------------------------------------- ---------------- jag är dyslektisk och droppar hårdare rader än dej... SKÄMS!!!!
|