djävulen vs bjäär
djävulen haha nu ska jag battla rapparen utan breathcontrol bjäär är fan lika mycket hiphop som Pet Shop Boys hans låtar låter som ketchup song,,mannen du e onormal för du är den ända som leker med dina bollar som barn fotbollslag du suger kuk och är billig som Hillary Clinton ja du är bäst i sverige,,,,vaf fan har du hitta mitt rimblock du är så liten att du ser upp till Lil John,, snacka om dvärg det finns ingen brud som har lika stora pattar som dig du har nåll vänner,, din hjärna är lika stor som din kamratkrets du tror du vinner, det händer aldrig som att kanal 1 visar analsex bjäär man kan tänka att du är en homofil som kanalsurfar en som älskar piskor, läder, killar och analpluggar du blir styckad och hittas någonstans runt moratrakten sparkar boll med ditt huvud å din tunga blir toapapper jag rimmar fag-bitch på brad pitt det känns jävligt härligt att du liknar han, utom i ansiktet och i kroppens träning så för er som inte fattar va jag sa han e så ful rakt av att jag glasklart blir bra spak, kräks och fylls av avsmak å till sist en liten fråga, vem är dvärg egentligen? om jag ser upp till Lil John och du ser upp till mej? först till 7
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|