MiQuL vs HannesL
MiQuL: Slänger dig i havet och hoppas du flyter lika dåligt som din text! Medans jag får det bästa numret på finska, nämligen sugosex.. som väntat, sjönk du som draken från bröderna lejonhjärta, kattla! Hiphop har blivit mycket tråkigare sen du började rappa.. Likt en slaktare sprättar jag upp dig från analen till bröstet.. Jag vinner duellen, med bara papper och penna i hölstret! Slår dig sönder och samman medans jag ligger och slaggar så lätt vinner jag över dig, fast att jag inte alls är taggad.. HannesL: Märks att du sover, förstår att du inte är vaken/ för du missade hölstret å satte pennan i baken/ och varför snackar du om finska för, måste fått språken bak o fram/ haha, du försöker dissa mej med skit från barnprogram/ du kollar väl på sånt, som små killar gör/ sånt du gillar, som ett fetto gillar smör/ så dra härifrån, dra hem till nynäshamn/ hem till morsan, du kan ju lipa i hennes famn/
bra där Hannes:) rösta på då mäniskor...
The death smiles at us all.. All a man can do is smile back...
hehe aa det va en trevlig battle :) synd bara att ingen verkar bry sig kom igen folk, rösta
2 riktigt bra måste jag säga..tycker endå hannes fick till det lite bättre. men mkt bra av miqul också!
HannesL får min röst. även om "du kollar väl på sånt, som små killar gör/ sånt du gillar, som ett fetto gillar smör/" inte var särskllt vass MiQuL: "Likt en slaktare sprättar jag upp dig från analen till bröstet" var verkligen inte bra. en diss blir bäst när man kan få den rolig och samtidigt trycka på hans kännslor. bla bla, det här har man hört förr :P farliga ord lir sällan bra u kno
3 - 0
Nej, vad snackar ni om? MiQuL var ju bättre. du kollar väl på sånt, som små killar gör/ sånt du gillar, som ett fetto gillar smör/ så dra härifrån, dra hem till nynäshamn/ hem till morsan, du kan ju lipa i hennes famn/ -Dagis rim
"Yeah, I'll be there in 5 minutes." 5 hour's later, I'll be there in 5 minutes.
yeah... tack oskar:) men de verkar som att hannes var snäppet bättre.... men jag skyller på att jag fick börja:P
1 - 3
Njaa.. Hannes hade nog den bästa raden: Och varför snackar du om finska för, måste fått språken bak o fram/ haha, du försöker dissa mej med skit från barnprogram/ Men sen gick det bara utför.. Du hade jämnare rader.
"Yeah, I'll be there in 5 minutes." 5 hour's later, I'll be there in 5 minutes.
ok... tack tack keep on votin' whoa
Röst: HannesL sugosex raden dödade! Fett skön annars med.
The more you sweat in training, the less you bleed in combat!
hehe håller med om att några av mina rader var ojämna, men jag är nöjd med att jag lykades genomföra en battle utan att bli totalt sågad, känns som att jag börjar lära mej det här nu.. typ hehe
2 - 4 då..
jag är nöjd om jag bara får en röst... och det har jag fått...:)
sover alla?
rösta!!!
rätt jämnt mellan er båda, men hannes första rader satt fint tycker jag, inte så hård punch men den satt fint,, måste sätta min röst på hannes ..................... pajs
"problem är för amatörer, SMN ta över!"
http://www.myspace.com/smekmittnamn08
4-4 nu då tror jag, börjar bli spännande :)
jo... det blir ju det:) om folk vill rösta mer vill säga...
snälla människor... är det så svårt att lägga en röst?:P
det verkar asså omöjligt att lägga röster... kom igen nu whoa.. lägg någon röst..
MiQuL tar ju detta lätt. Fastnade för barsen: Slänger dig i havet och hoppas du flyter lika dåligt som din text! Medans jag får det bästa numret på finska, nämligen sugosex.. det var lite roligt sagt...men men MiQuL får som sagt rösten Pejjjs out
http://biggedy-b.blogspot.com
tackar:) 5 - 4 då:)
rösta vidare:)
lägg några röster nu då människor..
5 - 6
Vote: HannesL . Fina rim m.m :)
5 - 7
tråden är död... grattis hannes....