G_Lee Vs. SaMo^
G_Lee >G_Lee steppa in skriver rim så din karriär kommer nå slutet// >Du får träffa mina senaste offer på din nästa station:bårhuset >Du ville möta mej sa att du skulle vinna haha inte en chans// >Din kärriär är som en bil utan bensin den kommer ingenstans// >Okej nu vinner man detta inte svårt mot en förvirrad tonåring// >Inte konstigt att du inte är ute på hal is du går ju på konståkning// >Alla älskar din musik ?? hur fan ska man njuta när du stamma// >Ditt ansikte: fullt med finnar och nåra kukar i din >panna// aa visst fan när du steppar in tänker alla , ÅHH FAN INTE DU IGEN!/ Ville jag möta dig ? Öhh Nej! Du ville möta mig/ för att få en vinst till, men för mig o möta dig, de är bara spill/ att möta såna noob som du , det är ju endå inget man vill/ o vi ska inte snacka om min sport när du går i ridning/ fan när jag glider in på scen gör jag en fet glidning/ Medans du sitter i nått hörn nån stans helt grinig/ det spelar ingen roll vad du säjjer , för jag kan mina grejjer/ Till 7 =P =P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|