Shane vs. Kreativ [Oberoende]
Shane: jag känner mig hedrad,ska battla kreativ du kommer in macho,jag med fega kliv jag vet säkert att du kommer vinna jag är en tönt som måste försvinna brinna,i helvete bör jag men om jag inte får träffa dig min idol så dör jag du har feta rader samt en fet stil jag diggar dig som fan ,har du bred bil? jag är en feg fil,men du är inte tokig du slaktar mig på sätt som är otroligt Kreativ,sveriges svar på en grym rappare hoppas du vinner mannen,så fatta bre Kreativ: Kreativ glider in som en bil på en halkbana Skriver så hett att whoa.nu blir en brandfara Vad tror ni?Om att jag ska battle ut Shane? Skriver ner min text medans jag bazzar hans tjej Kre to tha tiv glider in och lägger det tight bitch Du når inte upp till min nivå om du så står i en skylift Jag försöker starta beef,men du älskar mig Om du fick ta med en pers på en ö skulle du säkert välja mig Du snackar om att bo i höghus och råna banker Shit,Jag trodde fan du bodde på en parkbänk Ska du battla mot mig är det bäst att du är snabbtänkt Mannen jag är inte het,Jag är inte ens varm än
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
|