G-Lee utmanar H-CRIB
G_Lee`s laga över mina ord men har du ens nått motto// Losers förndedra man och du drunkna i spottloskor// Okii du vill va gangster du vill vara som ken ring va??// Enda gången du e gangster är på dekrim ja// Sparkar dej hårt i pungen så du blev av med en pungdel// Haha din röst + dina beats låter faktisk som ett munspel// Gav dej nåra ord i början och på matchen fick G_Lee en jättestart// Din karriär lägs ner lika snabbt som britney spears förra äktenskap// H-CRIB`S jag lever hakuna mattata utan några bekymmer, du skulle gå på en unge men gav dej på fel yngel. denna killen e värre än 50 gangsters med plågor i sodom, känner du dej lyckad över denna battle utan någon svordom? okej så du följer brittneys liv och håller dej öppdaterad, du kallar dej Hip-Hop men i din stereo körs pantera. du liknar mej vid ken ring och delar ut pung sparkar, men ändå e du killen som rappar som en hund snarkar.
GÖR OM, GÖR RÄTT. -------------------------------------------------- ---------------- jag är dyslektisk och droppar hårdare rader än dej... SKÄMS!!!!
|