Vad-fusar-dinkan VS. Ice-L
Vad-fusar-dinkan ja dissa dig hårt d blir svårt (för dig att övrleva) jag knulla din mamma sen kommer din pappa honom ska ja baxa som när man gör sin tax, ah? sista raden nu fatta du nej ja skoja bara nu fö ja kommer slakta dig (utallas day) du tar kuk i mun o säger ja e gay hey hey hey, lyssna på mig ja kommer döda dig om du skriver en rad som är bättre än mig hahaha, naj det kan du inte för du är helt whack på att rappa men jag har mad skills på att rappa Ice-L du e så feg att du inte röker weed för din mamma kanske slår dig nä hon upptäcker staschen i ditt skrin ta bort ditt fula flin (från ditt huvve) Annars kommer jag blasta dig med min AK-47(som e clean AIgHT? du har ingen chans mot mig enda gången du mår bra är nöär du har en kuk i rövn Fatta att jag kommer att slakta dig när du ser mig på gaTan din mes ja e bätre en fiddy för jag har mer cash(han har bara 50 cent) men du har inte en enda cent För du får ingen Veckopeng av din mamma för hon har inget jobb och du har ingen pappa DISSAD, din lilla tönt va leker du? tror du e king i battle å cypher men d e du shii JAg har har en rocawear T(-shirt) medans du handlar på uff å tror du e tuff.
-Ääär det du som är loket?! -Mnäh.
|