Zteve-o vs GonzalesJr [Svenska 8 rader]
Zteve-o du ville battla, jag käkar sånna som dig till kvällsmat denna battle är onödig för vem som vinner är ju självklart som skeppen på röda havet blir du spårlöst försvunnen tills nån hittar dig trött i skogen hårlös och fastbunden detta är utklassning, tröstpriset du får är utskrattning din text bestog enbart av självdissar och julklappsrim internetgangster style tömmer du halva kompislistan.. ..när du försöker vinna battlen men ändå kommer att smiskas VS GonzalesJr Ja jag ville battla men vart är all motstånd Får du ut tummarna ur röven eller är det kanske för trångt jag möter en liten smekare som klär sig i trikå mannen va ska du överraska med? lössnoppar i byrån? dina rader är så feta det blir väll idol nästa? till och med eddie har bättre flow än dig och du kallar dig äkta förvånar mig inte om du runkar till darin planscher vill inte ens tänka tanken som en sprängd annka kommer du ha ett spräckt arsle FÖRST TILL 7 MOTIVERA GÄRNA
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|