NaStY vs Little_wing 10 svenska NaStY: Jag kanske inte är den bästa battlaren som finns, men jag vinner ändå// Mina ord är så rååa att de får dej att bli gul och blå// Du är inte ett dugg bra, tekniken är borta// Jag är för bra, dina dissar är för korta// Du kan inte vinna över mej, inte ens om det var min farmor som skrev detta// Alla tycker du suger, på en skala från ett till tio räcker inte ens dina keffa ord till en etta// Jag är 13 år du är sexton, spelar ingen roll, dina dissar är på dagisnivå, du blir dissad av dagisbarn// Nu får detta räcka och hälsa din pojkvän Dan// och föresten en sak till måste jag säga, Little_Wing// Jämfört med mig är du Ingenting// little: Damn right du inte e bäst på rap, ingen tvivlar på de// men resten av raden motsägs av vad du har att komma med// seriöst mannen, nånsin hört om radlängd å flyt// å du e typ mjuk som limpa, ja e som kavring å bryt// dina rader e råa ja, dom e inte riktigt klara än// ta å låt mig råda va, koka klart först å svara sen// som du säkert fattat e mina rader hårdstekta// å du å dina fitthomes, ni blir så hårt smekta// förra raden vore sann, om du nu hade nåra vänner// men som alla tänker högt "fan de e nåt som inte stämmer"// hoho, senkvällsbattle, underbart. aja rösta nu, först till 7 å plz motivera åså inga jäkla kompisröster, just stay out of it ok?