teN Vs Erikk (oberoende)
Tens rader Jag kommer göra köttfärssås av dig genom att mata på med rader Du sa att du inte hade afasi men alla hörde att du led av det Du kallar dig stjärna och ska veta att detta slutar med stjärnfall Popare får bli medlemmar men du borde inte få vara här här alls Ställer sig mot teN men blir nersparkad, och lämnas halvdöd Erikk har en stor familj men ingen vill hämnas hans död Om vi vore rumsinredning skulle du vara ett kassa-skåp Njut av äran att stå mot en mästare, inte ofta så passa på Jag sätter dig bakbunden på en häst för att hjälpa dig på traven Du är så dålig att jag vinner med, "du suger". Bara den raden Du smeker ditt rövhål men det var ju bara för att du var petig Orkar snart inte med dig mer så stick och dö din jävla geting Erikks rader Fett, med smisk, våldtar med ord, inte händer Ska battla någon whoakid ja inte känner Du drömmer om tjejer men vet inte hur man gör Men analsex vet du hur det funkar, det är du som är bög Du är på en annan nivå, för att se mig, får du använda stege Jag är som en murbräcka, när du får smaka tegel Du har val fel sida, som högerförare i England Du är utbränd som marken efter en Ängbrand Har du ögonbindel på när du skriver dina texter du skriver som, du är rökt, som luften efter rökmaskins effekter Bankar, bankar för jag leker hammare Du gör som dåliga fartyg, yes du strandade Det är helt oberoende.. vi vill ha kritik inte bara röster
Förut var du bra nu suger du, varför förvandlingen Vadå fult att ljuga jag, säger bara sanningen
|