Zteve-O vs n0xn
Zteve-O din tankegång är segare än fullpackade 40gb laptops med 56k modem full på 6 pack dansar du lapdance för fjortistjejer, killen har ett problem stammande med skakiga händer, skriver du nervöst att du hatar tidspress press på tiden kan ge konsekvenser som att träna bänkpress på fyllefest gästboksinläggen du skickar som darins fjortisfans, berättar om rimtorka dina bortförklarningar bevisar att du liknar glasflaskor........du är korkad värdelös som pesetas plingar du haltandes in i gängkvarteret med beretta enda gångerna du dödat nån är när du spelat GTA eller def-jam vendetta n0xn: du slår verkligen till hårt mannen, och dissar med datatermer jag flyter så bra och du blir slagen i vågor som badstränder visst jag kan dansa för din brud men varför göra sig besväret för du är så ful att du inte ens får en nykter fitta på lemen pressa tiden ? knappast va! droppar det i dtt face på fem röda och skämmer ut dig tills din föräldrar önskar att dem va döda borförklaringar ? sig nåt jag inte har mage att ställa upp på medans du är så usel att du alltid lyckas sänker din lägsta nivå
Om man frågar vem Du är, svara:- Jag är grabben, som lever. Och om dom frågar vad gör Du, så svara - Allt och ingenting, jag lever i tiden..."
|