GonzalesJr vs Ollie
Gonzales kolla lill killen han baitar ollie vilken wannabe vart du än målar kommer jag spitta dig homie låter dig njuta uppspikad över bålen som kkk utmanar dig med 8 rader jag är helt loco du borde sluta battla lägga av precis som eminem hade jag haft no fear kläder som dig hade jag skämts har låtsas kompisar och är så jävla gay som mr garyson antastar småbarn som michael jackson droppar en näst sista bar som knäcker din ryggrad tar hem denna battle med överskott och marginal Ollie grabben hur i helvete skulle ja kunna baita mig själv// Du borde sluta med battels å börja med chyper din gay// Du kliver upp här å har en trisst min snubben// varför ska ja sitta här å battla michelin gubben// Du står med ett gäng tjejer som älskar att ha analsex// men de e för att du vill bli uppragad innan slutet på kvartal ett// Inne på sjunde raden, snart på dom sista orden// spelar ingen roll vad du säger ja kommer rippa jorden// orkar bara kicka 8 rader... han kan få lite försprång... först till 7 keep up
en apa som skalar en banan måste väl vara ett skaldjur??
|