SantaClaus vs stygge
SantaClaus: Dina rader ser ut som att ett fullo skrivit dom på en parkbänk Han battlar mot mig.......! ha, lika illa som att bli marksänkt Får min text i ett meddelande & kastar redan in handduken Var det din pojkvän som band fast dig i sängen&band kuken Ställa sig mot mig är som att ställa upp ett tal, du får låna Du blir rädd&gömmer dig när jag flår&börjar med mitt utplån Du är som en julklappssäck, Santa plockar ut dig som julklappar Du skulle hålla ditt första segertal men synd du blev utskrattad stygge: Jag ger aldrig props, driver som när jag gav din flickvän dricks Men du kommer aldrig att fatta det även om jag så led av ticks Jag höjer ribban på whoa men du lyckas ändå göra stolpskott Men upp med hakan som nackstöd, kul att du kör dåligt nonstop Utdelar skällsord och kindslag, jag är bäst vänd till nästa kapitel Du begår självmord på ett torg och får ändå en död utan vittnen Gör anspråk på din tandvård med bandsåg och bjuder på guldtänder Flashigt med en bensindunk och slowmotion när jag lugnt tänder
"I'll get the mexicans to fuck up Xzibit again if he don't pimp my ride" - Celph Titled
|