Neobica vs Kattten oberoende
Katten jag har ditt slut i handen du får en kuk i halsen. sen en knut på tarmen och massa krut i famnen. jag rappar svin snabbt du snackar skit snack på lunarstorm till ända fram till midnatt. efter batteln kommer du skryta "jag och katten har beefat" jag är bäst i världen och bättre ändå, sätter rekord genom att döda hela whoa när jag släpper en låt redan mitt första ord slog ut dina framtänder och grabben det är bögigt att mäta sin kuk i manshänder du hitta din överman synd att du aldrig fann vänner.. Neobica Du är den första killen någongsin som blev utslängd Från klubben världens minsta kukar med för kort kuklängd Katten, du är blåst som ett vindkraftverk Beviset, för att slippa bråk gör du som fotbollspelare filmar dig Den enda gången du har sex är när du ser på julkalendern Okey, katten, du är down med nån, fast du är utan vänner Vet du vem du är down med?, din farsas rövhål Du kan inte få utlösning än, så du kastar snöboll För mig är du endast ett pälsdjur.... utan hår Och det ända du är bra på är att suga hårt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|