chill vs Ollie
Ollie: >När du ville battla mig mannen de var ditt största fel// >I battel gemet måste detta vara ditt allra första spel// >Jag dricker finaste vodkan medans du klunkar en prips-blå// >du knäpper upp mitt blixt lås börjar suga för du vill ha min dip-sås// >långt ner i halsen sen ville du att ja skulle slicka din fitt-sås// >varför tror du att du har stake nog att battla den vingklippta >Ängeln// >Stick hem nu för ja hörde att din pojkvän sakna din fitta i sängen// >Du började dissa men kommer bara säga en sak (titta på hämden)// >så >mannen Chill: mannen jag ger dig en box på näsan i en bitchfight mot dig// du sa att du att du dricker vodka men e inte dt en flaskafull me vatten// ops där satt den, mannen vill inte att du vaknar mitt upp i natten// å tänka på dt här: att dt var jag som tog ner dig från himmlen// med mitt ärtrör// du kommer knappt ifatt en mås den hora// om du äns tänker på dip-sås medans jag skjuter iväg min dill-sås på dig// så säg mig mannen du skulle inte äns kunna battla stålmannen eller en airbus. först till sju inget seriöst vi e ju bara vänner! ;-)
en apa som skalar en banan måste väl vara ett skaldjur??
|