Ten vs n0xn oberoende 30min
Ten Hej på dej n0xn, jag är killen som får din panna inslagen Ger din mamma en närgången present och skickar pannan på födelsedagen Den gången du är som närmast sex är när du smeker datamusen Du kommer inte åt det du ska som när en fet en rakar kuken Kommer du ihåg när försökte hänga dig med navelsträngen i mammas mage n0xn fattar snart att han borde ge sig när poängen tappas slagen Ta dig i kragen, ställ dig upp som en man och bli åter nerslagen Dör jag om du sätter dig på mig? Klart jag gör under den feta baken Din hjärna är så tom att den kan liknas vid CD-R skivor i affären Kritiken till din text blev: "u34mkn5g3v9v". Så kass är den Din låga släcks av denna, men finns en värre kombination än en tärna i vinden Civilstånd: Upptagen, tillsammans med sig själv, där har ni den Nej du jag kör min egna väg som synskadade rattfyllerister om natten Lägger en tegelsten på gasen och lämner dig bakbunden bakom ratten n0xn välkommen till verkligheten då du är finig ful och klen spenderar din fritid på att flitigt behandla din kukeksem du droppar det tunt som en kyckling med håravfall jag droppar det tungt som en trasig betong lyftkran du hatar din vardag så du förpestar whoa.nu istället men blir så bortgjord att du loggar ut och lämnar stället ten är så fattiga att hans mamma pröjsar hyran med munnen låter sitt sovrum bli drop in för att hinna med fler kunder jag är gubben i lådan- som skrämmer dig så du snubblar på sågar- och gör så ditt blod bara sprutar i bågar jag är så perfekt att jag inte tillgavs en akilleshäl du är slapp i röven men det är väl din killes fel ? du är dum nog om du vågar stå emot denna tunga utgåva så gå tillbaka till din kille och fortsätt droppa tvålar
Om man frågar vem Du är, svara:- Jag är grabben, som lever. Och om dom frågar vad gör Du, så svara - Allt och ingenting, jag lever i tiden..."
|