Jerka Vs. SaMo^
Riktar vapnet mot en ny strupe som ska skäras inge vett i skalen va? dags å bli uppläxad för å läras Samo eller va fan du vill kallas, din fånttratt ere lugnt om jag lånar din släkt för storslakt? tysta stunden å du pissar på dig, känner dig utskämd vågar inte säga nått, 1 sekund, 2 , 3 , 4 , 5! K.O. tönten har blivit utslagen ur denna fighten så vare slut på pojkvaskret å försvann från siten. Måtte du veta vett nästa gång du trapar snett kom undan lätt, tänkte strypa dig i din morsas korsett Sitter här o skryter , åhh jag har en Pistol// Asså "wow" du sitter här på internet o spelar cool// Va fan jag kommer Med Värsta gangsters // Vad gör du ?? Sitter i ett hörn rädd med dina wanksters// Du va fan kom ut o möt mig så gör vi upp vem som e störst// Du e ju den Lille Tönten , så du kan få 5 frislag först// Sen kan vi börja göra upp// jag kan fan stå ensam o möta din stora "trupp"// Varför spelaru en tuff , du vet redan själv att du e en liten mupp// Asså varför försöker stå här o glittra , Eyy va fan du måste vara här för det stinker ju fitta!!// Du borde använda damsugarn Du har ju den lille kuken som ingen kan hitta!!//
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|