teN vs Plastsoldat
teN: Din akilles-häl är din hjärna, så du kommer förlora Du håller en stund men krossas snart, som snöbollar Plastsoldat går snart under jorden som vilsna mullvadar Du går ner och kan liknas med att pissa i en rutchkana Kalla dig inte fet när det motsvarar din kropp och inte din talang Ohygienisk och tjock så låt oss kalla din stil mattant Visst du är bra, som manlig definiton av sprutluder Men låt oss nu äta isglass tills du fattar att du suger Plastsoldat: Hahahaha, Rösta på teN.. Undra det om vissa kan med han skriver ju sämst och alla vet vilken jävla fitta han är! "Du säger du är bra, jag håller med" du skämta jag ljög ärligt talat din idiot, dina låtar är fan det sämsta jag hört bjuder på pungsparkar till dina homeboys till hundvalpar du skriver ju lika bra som jag gör, När jag har tumvantar Du är stentuff & får kompispropps när du kallar alla fitta men Plast vinner.. det är som vanligt samma gamla visa Domare : Djureri, Joto, Fegon.. kanse nån mer!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|