n0xn vs Kontra
n0xn kontra möter mig som är way over his head, som slaka kukar killen som dissar folks flickvänner för att dämpa sin avundsjuka en äcklig jävla bög som bara upplever vaselin, kukar och mäns rövar enda chansen du får att smaka fitta vore om brudarna var nedsövda på fel sida hela tiden målkåta forwards och utan att överdriva även blinda "kan se" att kontra är den största bögen på sidan slå mig är i stil med att dränka fiskar- ju mer du försöker ju mer växer mina dissar- så kom och försök din äckliga fitta för jag är fylld med heavy shit som blykuber, flyter som lufttuber medans din text djupdyker i stil med din kuk och vaselintuber lågt siktat ? men du dissar mig nu, istället för rizzla's brud du kommer bli marksänd som digital-teve, och missa en god jul Kontra Ändå gången du får in en rolig rad är om du dör för den haha Du skulle inte ens va rik på bra rim om du var förmögen Beställde en hora från utlandet dirket impoterad till min dörr Men jag blev överaskad när jag öppna: Vafan stod du där för? Du gick till psyket, ställde frågan: "Kommer jag dö ensam?" Psyk: "Nej, du kommer att dö tillsammans med din dödslängtan" Jag skiter i jämna rader, flerstavligt och annat Whoaskitsnack för genom n0xn fann vi äntligen botemedlet mot skrivamkramp Noll status, du får inget bestämma, å här kommer nu en varning Det ända du kommer få bestämma är musiken till din begravning Jag mördar dig och du lämnas stendöd som folkslaget Hedenhös Å ändå gången DU får dig ett ligg är när tjejen är medvetslös
Gröna å vita hjärtan som glöder
|