Pojjan Vs Proxy
Alex Björling A.K.A Pojjan: Mina rader är elektriska, som vi snackade Don King/ Vi kan ta denna battlen ut till hockeyrinken, kör bara en crosschecking/ David, varför rappar du med ett rimlexikon i din hand?/ ska slå dig på käften, precis som tandfen tar din tand/ om du inte vill bli utskrattad efter detta så flytta från vårt land/ ta din pojkväns hand, vet att du gillar att gå på en fin sandstrand/ vet att det kan va svårt att bli respekterad när man har barnkalas/ 15 år, när din farsa gjorde slut gick hela ditt liv i kras/ när allt snurrar omkring, är du bara ett värdelöst svin/ när jag slår dig går du därifån med en tår och jag med ett flin/ så när du ser mig nästa gång, fly staden som du flydde pesten/ "alex, din morsa är.." sa du i din battle, fuck HÅLL KÄFTEN!/ ska kapa dig vid höften så du iaf kan springa härifrån/ du är så dum att du springer in i fiskbutiken och skriker "Detta är ett rån"/ Börjar bli trött på att battla ut alla jag känner, så varför frågar du ens?/ mina texter i din hjärna, du vill bajta mig, jag vet hur det käns/ men mannen jag vet att du kan vara bra, fram med papper och penna/ behöver inte svenska språket, jag uttrycker mig med henna/ här har ni davves morsa, ni får köpa henne för en femma/ välskött är hon, smörjd oxå, funkar gör hon i alla sängar/ David Jarmeus A.K.A Proxy svarar: Snackar massa skit, såsom utskraddat och att jag borde flytt? När dina päron ångrar att dom inte använde ett skydd som var skräddarsytt Pojkvän? Jar har brud medans du förlora din oskuld med en kåldolme Droppar så feta rader att jag platsar in på tjockholmen Du kan lika gärna lägga ner, dina rim gör ändå ingen glad Ditt liv går inte på räls direkt, lite mer likt Ted Gärdestads Alex, så länge jag finns så kommer du aldrig bli nummer ett När du har en chans till sex lite som rysk roulette Vi glömmer det vi haft, Nu glömmer vi shitten Och du är lika utstödd som en alkolist i Jehovas Vittnen Säger att jag är världelös? du som har kläder av bävernylon Enda gången du får en blöt kyss är näru hånglar med en vattenmelon Jag gör det så snabbt att jag hinner döda dig innan deadline Eftersom jag battlar så hårt, men du kontrar med löjliga punchlines Vare pojjan du hette? Du måsta varit påtänd när du kom på ditt namn Lika dålig på ditt yrke som en krigskadad veteran i Vietnamn Lägg inte näsan i blöt och då menar jag inte fittslick Ingen diss du gör, Låter som nått du bightat från Limp Bizkit Om man rankar alla battlare så kommer du sist på skalan Medans jag bouncar så hårt att krokek hamnar på richterskalan Snackar skit om min morsa?, Fattar inte formuleringen Men nästa gång gör som frodo OCH GÖM DIG I RINGEN
Jag är ett psykfall som mördar allt i min väg !
|