G_Lee vs Little_Wing
G_Lee Fan som du ser ut haha en kopia utav Peter Harrysson i så ska det låta// När du ska svara på min text börjar dina hjärnceller Bråka// Men vem e det som blir såld på gayklubbar då va du misstänkt// i resultatet av battletävlingarna blir du som vanligt sistnämnd// Mannen hela sverige grät fan när du föddes// Att suga över 5 kukar per dag blir ditt nyårslöfte// Mannen du är ingeting du är fan whack man// Du blir mitt nästa offer kallas ju redan för pacman// Jag släpper rader och din kärriär får inte ett bra slut// Du är den bebisen som din mamma inte ville ha ut// Du skrev vill du battla haha då va du redan dödsdömd// Du är en sån underground som inte få något beröm// Little_Wing Ja ja e som Peter Harryson, skämtglad å fet/ medans du e som Jamie, luktar brändmat å sket/ me flottiga fingrar som e tjocka som pinnar/ du e plåttrig me finnar, mannen där gick du bet/ du e en skam för alla battlare, som du drömmer dagar om å va som/ å se upp nu alla rappare, lägg bra rader å han tar dom/ har du nånsin ens tänkt en text, utan synonymordbok/ å har du nånsin inte sänkt en fest, sluta fly som slynor dope/ ville du kaxa fucker, ja e här när du vill/ så pallra dig till götet å ta med dig femton till/ vi skickar hem er igen, rullade i ert egna piss/ å detta lilla dumma vän, e va som menas med en mega diss/ rösta duktigt nu
Ovanstående inlägg skall icke förknippas med undertecknads åsikter, undertecknad tar inget ansvar för material som kan anses stötande av majoritets eller minoritetsgrupper...
|