H-CRIB vs Kontra
H-CRIB Du e lätt gången precis som promenaden, Mina texter slår hårdare än självaste Domedagen. nu e jag bättre har tränat för denna dagen, Jag har rest mej fast jag var sönderslagen. kontra killen vill tjafsa fast han saknar talang, han försöker knäcka mej med småbarns harang. frågar oroligt hur bra jag är på att battla, nå jag e en vetteran har hålt på längre än cattla. nu kommer kontra komma med dissar om mej och min flicka, men kontra din lilla fitta du suger så hårt att du inte får slicka. alla vet att du e gay och att du saknar kompetens, men att battla med mej e farligt för det har en konsekvens. Harang för er som inte kan gamelsvenska är en mening med svordommar. Kontra Närmsta du kommit ett fitthål är att dra ner ditt egna blixtlås Å du torskar jämt när du ska steka som en nerbrunnen fiskebåt Du lägger upp ditt skit och det hamnar dirket i soptunnan, och ingen kommer ihåg ditt namn som fulla personer på krogrundan Mannen, du får hela tiden diss när du raggar på brudar i baren Jag får kyssar och smisk när jag satsar på fruar i mitt harem Du fick inte ens känna fitta när du ploppa ut vid din födsel Å låsats du bara vara så här dålig eller är det ditt eget öde? Slickar din hora till tjej och hon blir torr som en fisk på land Klart du blir deppig när du hör din flickvän skrika mitt namn Du möter mig klart du får en tung dag, droppar hårda pungslag är underbar som folk utan byxor, har flera tekniker men kör med grundslag BLAOW!
Gröna å vita hjärtan som glöder
|