teN vs. Bondyo
teN Du tänder på bögar som pyromaniska rasister Du vill bli slagen så du hyr fyra tyska sadister Ett namn passar dig, men det är upptaget Motorisk Afasi, en hjärnskada som det står om i uppslaget Inte undra på att du låter som en kass DJ när du stammar Bland annat är du i ditt syskonskap det värsta av sju dampbarn Att du är en mördare är en historia som seriemord Jag gör det kanske inte rätt, men jag gör det inte fel bror Mardrömmar om natten, här och nu kommer de om dagen Har du sett mina punchlines grabben? Försök blocka dom slagen Din text blev så dålig att vi inte ska snacka tummar längre Hela nedre delen av handen ner, men det är sådant som händer ---------------------------------------- ---------------- Bondyo Din bror? nej nej min bror är inget till en impotent horunge Jag står högt över ytan medans du bubblar under Nej har inte sett dina punchlines har någon gjort de? Du har lika mycket tak över huvudet som en cabriolet Om du inte gör de rätt så gör du de fel Men jag gör inget av de jag gör de fantastiskt, runt och tungt som BT Mardrömmar? mannen du är inget mot mej Jag fängslar dej som usa med hussein Stammar som en kass DJ? Jag har tagit steget längre jag, flyter Härmed har jag knäckt alla dina orealistiska myter Jag leker med dej verbalt och slår ut varenda tand Efter de här är du lika omskakad som offren i tailand
Pappor kommer pappor går men jag är mannen bakom alla dina år ;)
|