ThaRizzla vs Rikzdollar
ThaRizzla: Du vann din första battle på whoa, so what ditt jävla piggsvin!!// Fast du skulle nog platsa bättre i bolibompa, i björnes magasin// Första gången du blev påtänd, var efter jag dränkte dig i bensin// Du brann upp och är lika utdöd som en Australienskis aborgin// När blir det dags för dig att lämna whoa som alla andra småglin// Är så ful att du klädde ut dig till ett troll för att få vara extra fin// Du är som en blåst blondin som vid bråk ringer närmaste kusin// Jag spudlar i adrenalin och är lika uppåt som en dos amfetamin// RikzDollar Det e lucia å du vill vara stalledräng du e grym men bara inför ditt egna knattegäng dina rim e inget att hänga i granen tha rizzla jag röker såna som du ända till graven du rullar upp i staden med din hängande mage inga ansträngande rader din penna är ditt vapen men du verkar ha slut på ammunition Rikzdollar mannen e stor grabben du tror att vi spelar i samma division jag e din din mammas sexzon och din pappas rektor ska du battla mig igen får du skriva i några veckor.... skulle testa rimma på samma ändelse hela vägen gick ju som det gick rösta nu gott fok
(\_/) (O.o) (> <) This is Bunny. Copy Bunny to your signature to help him on his way to world domination
|