TeN Vs Smale
TeN >------------------ gammalt meddelande ------------------ >Jag är en hund, så självklart bär jag koppel >Men om det låter "apport" så är det du som hämtar min toffel >Precis som dina föräldrar kommer jag ta hand om dig tills du slutar >andas >Du säger att du inte är fattig och ändå bär du mina stulna vantar >Du skulle inte få sex ens om jag var en nekrofil >När du kom till världen gav din pappa upp sitt liv som pedofil >Om du ser bra ut måste ju min avföring vara snygg >Be mig inte ta det lugnt för jag är BARA stygg >Varför inte ge upp? Fortsätt så blir du dödad >När jag matar på med lines så blir du till ful föda >Jag en fitta? Det är sådant som dumma får för sig >Om jag är en fitta varför är det då dina läppar som inte rör sig >Om dina rader var skrivna av mig hade de legat i en papperskorg >Dina spelningar är lika mkt besökta som ett nattetorg >Ta tag i ditt liv istället som ensamma kåta nymfomaner >Du har ingen chans att lära dig skriva som dyslektiska japaner > du ville dissa, du har börjat i första rond// på natten smyger jag mig in ditt hus,precis som james bond// Jag dödar dig dirket,låter blodet flöda// din äkliga hora det är dig jag kommer döda// såna som dig,käkar jag som en frukost bulle// tog med din mamma hem till mig,å spelade in en rulle// Din horiga pappa var vår producent// Du leker stor gansgter precis som 50-cent// Jag ger dig ett medel som får dig att somna// Efter att jag va färdig med dig,ligger du nu i koma// Jag omvandlar mitt flow till ett dödande ord// "ten säger: Nu har smale dissat,nu begår jag Självmord" inte mitt problem att din pappa är pedofil// mannen jag kan förstår att du är necrofil// För att du dissar smale, betyder det inte att du får fitta// Ditt äkliga skabb det är nog dags för dig att gitta//
http://www.myspace.com/smale1 <-- tanka min musik där här överalt? varför inte tanka och ge dig själv en chans att älska musik.,,, tack på förhand peace
|