Jerka Vs. SaMo^
Jerka Berka >Du kommer här och utmanar mig, jag vill inte vara dum >Men jag kan få dig att och gråta på ditt rum på en sekund >Du behöver träna lite, varför går du upp mot mig just nu? >Eller tycker du om att få 0 röster när jag får 7? >Ikväll ska jag äta din tunga som mat >Köpa en flak, trycka ner dem tills jag blir dyngrak >Du blir av med din icke exciterande rappkunskap >Så ring din polare han gör dig glad genom att stoppa upp nått där bak! Jag komma o utmanar dig ? det va du som ville möta mig...// Åhh va tuff du e kan du få mig o grina ??// Fuck You din Tönt ja sparkar ner dig till kina!// Då kan du inte stå här o flina// Då e det ja som skrattar, men du kanske inte fattar..! Fan du tror du e bra , battlar när du chattar...// du sitter här o skryter att du ska vinna med 7-0// Fan mannen det spelar ingen roll// Man brukar vinna om man hämtar sina kompis röster// Fan din mamma har la aldrig vissa brösten// Du e ju fan abodopterad, fan dina rader kan man ju radera// Tyvär va min battle slut så nu åker du ut :) //
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|