Jerka Berka Vs Erikk
Jerka Berkas rader Jag såg dig en gång, kände hur mina ögon fräter Det såg ut som ett monster som nån i, du blir vad du äter Att rappa är faktiskt något man ska göra i takt Inte vänta, hörru vi spelar inte schack Dra ett par snabba drag få ut ett par sköna ord Din mormor dör och jag hinner gräva ner henne i eran rabbatjord Sättet du föddes på får mig att falla ut i skratt Dina morsa o farsa knulla, FAN KONDOMEN SPRACK! Jag skrattade järnet av mig så det gav ett riktigt rus Det sa doktorn till mig när du föddes på deras sjukhus Erikks Svar Mina låtar är fulla av hat till dig, klart att du gråter Jag fattar inte dina rader, talar du i gåtor? Jag kör vidare på schacktemat, du är bonde jag är kung jag rappar i perfekt takt för publiken är i gung Min mormor är dålig för dina rader smittar av sig man begravs naken du är körd, du har inte sett någon ta av sig Snackar om konstiga födslar du måste vara hjärndöd Jag kom vaginalt, du kom ur din mammas cancertumör Snackar du sjukhus för du vet att du blir strimlad jag satt i förhör och såg bilderna på dig,.Bäst att jag himlar Vet itne varför jag ens svarar eftersom jag tycker att vi inte är på samma nivå.. men men.. försten till sju som vanligt.. puss
Förut var du bra nu suger du, varför förvandlingen Vadå fult att ljuga jag, säger bara sanningen
|