I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Black_Amor Vs a_DaddY

Vår Hiphop - Battle & Cypher

   

2005-12-06 15:04

Black_Amor Vs a_DaddY

a_DaddY

synd att du inte kan se att jag pekar finger å ler a_daddy kollar ner på back_amor som inte fattar ett piss shit skis du ser ut som ippkiss
som jag sa synd att du inte ser a_daddy pekar finger å ler skulle du krossa mig ne mannen jag tar dig på två rader medan jag går i sömnen du kanske knäcker mig men då e de i drömmen jag krossar dig globalt och du blir knullad analt!
haha tillåt mig å skratta skriver som en kratta balck_amor dina texter e helt fuck up :P dina rimes suger hip hop rap e till inget du duger med andra or mannen du suger skit samma den här batteln e vunnen skit skiter i dig och orden du spottar ur munnen dom som blåst borta med med vinden du i inget ting inte ens ett hinder
mannen vill du verkligen battla en man lämna över rappen till en som KAN ställ dig upp mot mig jag kan battla utan att chocka skulle du ha vunnit de måste vara ett joke VA?? dina texter stinker e ruttna du e inget mannen tillåt mig å sucka!! skulle jag suga din ?? jag skrattar skulle du en ha en shut the fuck mother fucka sug av MIG! sluta tro att du kan komma på några svar jag e din som är din mardröm genam alla dina dar sen när du försöker vakna inser du att jag e killen med knas va?? skit samma jag gör detta med still och klass fuck you du e så jävla KASSS!!


Black_amor

Snyggt lillen du skrämmer nästan mig, men som den rookie du e så är det jag som knullar dig//
Jag drömmer gott men Black_amor har vaknat med segern vunnen PANG säger de i skallen och du blir spårlöst försvunnen//
Mannen du försöker men du kommer ingenstans
sluta leka stor mot mig har du ingen chans så ta me dig dina wanabee emcee bars nån annanstans
haha den här dissen går fan som en dans din fucking hajvan//
Okey äntligen vakna du ur drömmen en seg skit det är min tur att snacka dags o packa mannen behövs inte tacka//
för att segern är min så sug MIN,
fuck your fucking bars here i go ill fuck you up like nothings bothering me
I cant belive that you even think you'll win over me//
mannen snacka går ju men din käft går för snabbt
blablablabla och bla bla bla ta fan en rast
segern är min killen sluta bär på en tung falsk last//
jag antar att jag var för hård du e fucking slut
men jag har inte ens börjat men du är ändå totalt dissad nu//






VOTE VOTE VOTE