Norrlands_orginal VS Ollie_gbg
Norrland_orginal >jag har sett dig på scen fan vilken dålig kille// >fan jämfört med dig e ju fan swerd ett snille// >hur va d egentligen med låtarna på skivan// >du tog en timbuk text för att du inte orka skriva// >din dialekt passar inte i den härs branshen// >man får mer underhållning av anders på skansen// >fattar inte att du försöker din rimm gör mig illamående// >om jag satt i rullstol skulle jag knäcka dig om du va stående// >nu är jag ganska nedlåtande men de e ju bara roligt// >skulle du plocka mig lr? knappast troligt// >att bli mobbad i ramsele skolan å knulla crippan// >ingen höjdare du stor >ripparn... Ollie Såg din battel mot lina grabben du måste sluta rappa// Du är ju precis som lera alltså en liten kruka fatta// Du borde sluta att rappa fan dina dissar suger// Du ville ha sex med mig men nej din fitta va luden// Du vet inget om mig de ända du gör e gissar å ljuger// Du mot mig ja kommer att börja med att pissa på ludret// Ja skulle kunna Plocka dig men de kommer ändå rammla av// Dags för dig att sluta nu precis som en fest va de ramadan// Varför måste ja spotta tolv rader de behövs inte för att knäcka// Dig din lilla fikus min tionde rad kommer ju att räcka// Nu kommer ja att börja släppa mina sista bomber// Räkna inte med nån revanch detta va sista ronden// först till sju
en apa som skalar en banan måste väl vara ett skaldjur??
|