Erikk vs UneveN
UneveN Hey man! ville bara säga att gjorde så min tid sprack genom att basera dina nödrim på skitsnack Det måste vara unikt att, vara så dålig som du Att folk ens anstränger sig att läsa klart de du skriver, är tåligt men kul Man tar dina kassa "battle rim" me ironi, det är givet hur du kommer misslyckas i ditt liv Dina rim kommer misstyckas av folk me sunt tycke din "whoa-profil" kommer raderas för du pajar denna hemsidas rykte Men lycka till i livet och kom tillbacks när du utvecklat dig, och insett att livet inte är så invecklat att du måste ut utstäcka dig endast för uppmärksamheten! Erikk Uneven ska jag möta, lillkillen är doldis jag gör som en viss tv4 jury, idoldiss Din kritik blir lika svidande som munsår Mina punches gör dig förvirrad som en katt i en hönsgård Du och är lika fucked upp som använda kondomer och dina tapes och låtar är lika down som syndromet tapesen säljer inte, du får extraknäcka som luder men det är inte lätt att andas med skönhetsmask runt huvet Ett nytt försök av dig slutade med "plattfall", fan vad bra för jag behövde en julfotsmatta, du passade under min gran för att du ska få någon röst, krävs en större sensation ditt ansikte är lika blodrött som fittor under menstruation Texterna är oberoende.. ni kan alltså läsa min text först om ni vill försten till sju som vanligt.. vote nu
Förut var du bra nu suger du, varför förvandlingen Vadå fult att ljuga jag, säger bara sanningen
|