Faraon Vs Ollie_gbg
Faraon Din hjärna är som CD-R skivor i affären/ Du suger inte kuk utan skär av dem och förtär dem/ Dina rader kommer skrattas åt och klassas som skämt/ Du är "den tyngsta battlaren" som sover med lyset tänt/ 100% sämst! Och du stavar sämre än kungen som bara ligger och solar/ Det ligger inget kvar i toaletten efter dig även om du inte spolar/ Du är ett jävla fetto som äter mcdonalds varje dag/ Att du är stark kan du bara säga över internet för man ser att du är fetsvag/ Kalla dig inte tung när det motsvarar din kroppsvikt och inte din talang/ Din hand når inte din mun så du får dricka soppa med slang/ Nu är denna battle snart slut så jag ska inte skriva nåt mer/ Så tänk dig för innan du dissar några fler/ Ollie Om du skulle kunna få fitta måste du gå till slampor// Du är ju lika efterbliven som dragna två barns mammor// Du har varit medlem i två dagar å vill redan battla// Du ville vara cool så du har slutat sjunga å sedan rappat// Okej skulle Faraon vara hård e va eller inte// Jag värmer upp min rap till en lång å kall vinter// Skulle jag vara fet du de kallas 80 kilo muskler// Ska du verka cool med den där råttis mushen// Ska du ens anstränga dig med att battla mig// De va din sämsta ide nu kommer ja slackta dig// Kanske inte mina bästa rim men bättre behövs ej// Vad ska du säga nu när ja verbalt Söv dig// Kanske inte mina bästa rader men ja e sjuk å trött!!! må bästa man vinna först till 7
en apa som skalar en banan måste väl vara ett skaldjur??
|