Ten&Kontra vs ThaRizzla&G_lee
Ten: Två töntar, vi kan kalla er sammarbetssvärigheter/ Tro inte att ni kan muta oss till att ge upp med alkohol och andra trevligheter/ Vad ni än heter så var er sammanslagning sämst/ Alla sitter och gapflabbar åt er för de tror det är ett skämt/ Vad har hänt tänker alla, teN och Kontra började ju så bra/ Sen kommer Rizzla och G_Lee och ger oss men för minst en dag/ Mina rader knäckte så hårt att ni dampade sönder era datorer med era lemmar/ Hela datorn stängdes av och lunarstorm förlorade två medlemmar/ Kontra och teN kommer förvränga hela er verklighet/ Allt vi gör är fett men Rizzla är bara fet, och G_Lee störd i allmänhet/ Kontra: Jag mördar G-Lee så totalt att hans eget spöke blir skiträdd/ Du hittade pengar på gatan och trodde att du fick streetcred/ Tha Rizzla att du kom till denna värld är en stor jävla skam/ Och ända gången du får slicka något är om du vore en kam/ Om ni vore ett par, så skulle den ena stå vid ett gatuhörn/ Och den andre skulle få knulla den så ni fick ert levebröd/ ThaRizzla och G-Lee hör ihop som döva personer som är kära/ Ni båda har ju breathcontrol så att ni börjar att kvävas/ Rizzla fulast och hög jämt och han skryter om alla han känner/ Klart han blir hög, jointen går ju runt bland hans låsatsvänner/ Vi knäcker sönder er, ThaRizzla & G-Lee vill ni ha mer?/ Efteråt är ni dom som är mest online på www.rodasidorna.se/ ThaRizzla: Jag kommer stå högst upp och föpassa erat liv till imperfekt// Sak fan kapa av era kukar både vinkelrätt och lodrätt// Defeketerna på era gener förklarar era skumma tabbar// på samma sätt som tvångslobotomering förklarar ABBA// Jag och G_Lee glider in och beställer helrör på krogen// Håll käften kontra annars drar vi in dig i skogen// ten står det för din ålder eller maxpoäng i skolan// "nej, det står för hur många ggr jag blivt knullad av polarn"// Kontra Skjut mig den dagen en kam börjar slicka// Ända sättet du får fitta är att göra om dig flicka// Vafan lägg av och spela Thug och inse verklighetskilldringen// Annars besöker jag Och G-lee er och sparkar er i tinningen// G_lee: använder Dissar som mina redskap så man Kan kalla mej hiphopens mäklare// Folk läste rubriken och dem fattade Snabbt att ni va uträknade// möter 2 killar som kommer gå här Ifrån Misshandlade Brutalt// Sticker hem till sina Pappor Då blir det mer smärta fast analt// 2 killar kommer hit Och spela tuff Med varsinn falsk Guldtand// Jag Dödar er För mina rader är så heta att detta sluta med mordbrand// Du skriker så högt att hela Whoa önskade att För en gångs skulle Tappa Hörsen// Battla du mej sjunker du lika Lågt som Nastaqbörsen// fan killar dra från whoa det är jag som är Hip Hopens Jaromir Jagr// Nej Förresten Va kvar På whoa Folket Behöver Ju Hip Hopens Ernst Kishtenslager//
(\_/) (O.o) (> <) This is Bunny. Copy Bunny to your signature to help him on his way to world domination
|