ChaoZ vs. polyfåånic 10 bars
Chaoz Första gången ja battlar men ja ä redan kung// Bara femton basst å din brud slickar min pung// Meningslöst å dissa en göteborgare hans svar blir öööö// å sen kommer hans flickvän å skriker "MEN GÅ Å DÖÖÖÖ// Ärligt talat mannen du gillar å battla nybörjare// Men du ä fan inte hårdare än en dokusåps-smörjare// Ja kan inte avgöra vem som ä bäst de ä de folket som gör// Vill inte säga för mycket men gå å träna mä din bög-kör// Sätt dej ner mannen å inse att du ä ägd av mej ChaoZ// Gör som du brukar ner på huk å japp ja sprutar dej i ditt FEJJOSS!// Poly Orkar inte slösa mer tid än nödvändigt på ännu en jävla chaoz. Den förre blev loco som Castor Troy i filmen face/off. Märks att du är 15 för flickvän-dissar är sååå före -90. Först dör internet-chaos och imorgon bitti dör en riktig. Äffade rimm gör dig till en nybörjare, och en sämre sådan. Kukjävel, du blir färdigrökt och en göteborgare tänder lågan. Bög-kör? Det är inte jag som röv-kör pojkar tills du ser höstlöv. Om folket verkligen fick bestämma så är det du som först dör. Ägd? Nej jag råkar alltid ut för alfabets-terrorister, så jag är BS-van. Det närmaste du kommet ett crew är när du blir spöad av en cs-klan. Först till 7 som vanligt. Ber Chaoz om ursäkt för att det tog tid.. ska jag erkänna så fastnade jag i filmen xXx :S
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
|