Shane vs frette
Shane du tror du kan vinna,du behöver vård är som min kuk,nästan alltid hård fast den är liten så klarar jag eliten jag är inte bög men jag dricker spriten du får en smäll på käften,vi glömmer resten lämnar skotthål,blodstänkt i din banan svan,kran,stan,spela på lan! du är korkad som folk i kukluxklan du är bajs,majs,najs,vajs otight som en riktig nice price roll the dice,du är död för längesen du skulle inte ens palla äta skit om du va big ben tar dig så lätt att du inte vet vem som vad bad,krav,hav,bad,hav du är skad...ad sätt en kniv i mitt hjärta som du har rökt på detta är sista raden,du vet att jag ska dig slå .vs. frette När jag släpper loss orden, de träffar dina tankar Nu får jag helt plötsligt ett freebeat, ditt hjärta som bankar Du är rädd och tar åt dig för jag träffar ditt undermedvetna Jag har försökt hitta en sämre än dig, alla säger fortsätt att leta Dina texter saknar rim,poäng och klass, du är helt värdelös Det närmsta du kommer player är att sätta på en glädjetös Du säger att du plockar upp tjejer och sätter på de på spisen Efter detta kommer dina boxers se ut att vara invaderat av Risen Bruna av rädsla, illaluktande av naturliga skäl och skrikandes efter en ny ägare Dina kulor har nu sprungit iväg till en som förtjänar de Åter till dina texter, tror alla hellre läser Hennes Journal NUU har du blivit av med oskulden, ordentligt knullad verbalt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|