Vandal_Unge vs ThaRizzla [SWE]
Vandal_unge: Stackars lilla Rizzla ger sig ut på oceanens djupa vatten/ Du är musen o ja e stora stygga katten/ jävla onödigt att battla mig när du inte ens kan stava medvetet/ bered dig på enkel tur ner till helvetet/ varför började du grina, följer bara yttrandefrihetens lag/ Är det bara för fröken höger strejkar för dig dag efter dag???/ så ful att du inte ens skulle får vara med i ett- Göra om mig program/ missbildad pung på över 8 kilogram/ ditt liv komme sluta med knar och alkoholförtäring/ din buk e uppsvälld, och lider av undernäring/ det är bara att inse att din tid är förbi/ du gräver en grop och faller själv där/ ThaRizzla: E jag ute på stora vatten? du kan inte ha alla indianer i kanoten// Göra om mig program, vem bryr sig när du är fulast på jorden// Det är sämre tider för vandal, precis som för små matäfferer// du ställer dig mot ThaRizzla, sveriges egen Marshall mathers// Det är din förtjänst att hela jorden ser rund, sedd från satteliter// Det är Vandal_ungens feta bilring och hennes äckliga celluliter// Min pung väger 8 kilogram, då ska du bara se min kuks omfång// Jag spräcker dig lika hårt med den, som i denna lätta omgång// min buk e uppsväld och jag lider av undernäring, går det ihop?// sopar banan med bruden som jag gjorde med vovven snoop!!!//
(\_/) (O.o) (> <) This is Bunny. Copy Bunny to your signature to help him on his way to world domination
|