Maketo Vs Shane, Some Crazy Shit...
Maketos / ett plus ett är för dig komplicerat// dissar dig på rätt sätt för att du ska garanterat// känna dig totaltbombaderad// av dessa rim som jag nu har till dig testamerat// Du får först ta och lära dig lite mer grammatik// innan du ber om mer diss-lyrik// Mina ord misshandlar dig så du blöder mer än en löpande tik// du vandrar och vandrar, och söker efter en ny dissflik// Men du kan ju inte ens Renskriva// så lägg ner din planering på din skiva// och slutligen, be din mor sluta att byta läppstift// alla dessa färger på min kuk börjar svida som getingstick// Shane / du säger att jag inte kan addera// men vem måste addera när man masturberar// du borde känna dig bombad,för jag fiser i ditt nylle// du är som Göran Persson,en fin kille// fuck grammatics,jag rappar bästast ändå// gud ge mig styrka att skriva denna låt// helkåt,en våt låt som tandkött med fjant spån// ett snabbt rån mot dig i ditt arsle som ett bankrån// ja,jag blöder,eftersom du gav mig en smäll :( // har inte mjäll,men du vet la att jag tänder på gnäll// hoppas du pallar den,mannen jag rockar fett// precis som en fett rockare,jag rockar fett// 12 rader, kom igen nu, först till 7--
Soon in your Fridge, mofo..
|