Tai-Tai Vs. SaMo^
Tai Tai shooo samooo! >jävla kossa >sist ja våldtog dej, skrek du muuuuuuuuuu >vet du vad samuel >gå o knulla daniel >alla vet att d inte e första gången >o känn dej inte fången >i dina kalsonger >lr, juste, d gör du inte >du har ju inget... >du tror att du e eminem >rapparen o hiphoparen >men du lever bara i ett lögn >fatta d, din jävla SaMo^: Haha Du Våldtog mig? Tss Tyst på Dig! Varför ska Jag knulla daniel ? det e ju du som e bögen här! Du Platsar Inte Här , Gå o ta Hand Om Din Jävla Kebab Affär. Du Står O Skryter att du våltar folk ? Passa Dig Jag Kommer Höga Dig med min dolk , skaffa tjej För fan! Så Har Du Nått annat att Pipa än sofan! Haha Tror jag att jag e Eminem ? Bättre De än att spela brittney spears, Som du gör samtidigt du e bög! Varför inte bli en transa? Kom Igen Chansa! Du Kanske kommer få En Fin kille Som har nått som du inte har , aa en Pille! Va Dt Dina Dissar? Kom på Nått Bättre Fan Jag pissar på dom! Försten Till 7
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|