Oskar44 vs m0ne
Oskar44: Haha mannen du vet att jag är tuffare än ett ånglok Att battla mig är värre än att bli nerslagen med en ordbok Jag kan rappa i sidled, du dör ändå av vind-draget Jag slår snabbare än tiden och du blir träffad av klockslaget Du är ett skämt, fast lika ROLIG som en dansk på heroin Du skryter om att du knarkar bara för du gillar lukten av bensin "Ey, grabbar ida gorde jag ett inbrott mit på ljusan dá" Ja men m0ne, det räknas inte om du gjorde det i GTA Du droppar sämre skit än vad jag gör i toalettstolen m0ne inget mer än fattig reflektion av mig, solen. Din ända vinstchans är som japansk fiskare, genom valfusk. Nu hade jag kunnat säga nåt om att flyta.. men mannen jag har ingen lust. M0ne: Ånglok,redan efter en rad börja de här spåra ur totalt Du snackar så mkt skit att din diss är diare som kommer ut verbalt Skulle inte ens kunna sticka ifrån mej,om du hade haft HIV på nålen Fatta att jag är över ditt huvud,du är en dvärg bland molnen Du är i underläge,som en hora i missionären Och du bli omskakad av detta som drinken i baren Mot mej skrapade du bara på ytan,som en trisslott Samtidigt som jag blir påsatt som ett örngott Du har inget att komma med,som en kastrerad våldtäktsman Jämfört med mej är din kvalité precis som UFF, i andrahand
When someone seems too good to be true, they usually are..
|