Nichi VS ThaRizzla ThaRizzla: Jag hatar folk som tror dom e bättre än vad dom är// Gör som polackerna istället!, ut och plocka bär// Ta inte illa upp, utan låt detta bli en lärpenning// Jag knäcker dig med 10 bars, utan ansträningning// Din jävla rövslickare! du har inget här att hämta// Fast du kanske får en röst, haha nej jag bara skämta// Jävla bondläpp, som försörjer sig på sin åker// Medans jag är en "fucking hustler" och livnär mig på poker// Du är verkligen helt utskrattad i denna omgång// Nästan mer än Robert Gustafsson i Rundgång// Nichi: Du måste klättra över riktigt höga berg för att nå min nivå, slaktar dig rått// Nu vet alla varför du köper bergsklättring skor på INTER SPORT// Men nu ska vi göra proccesen kort// Tharizzla killen som är fången på fortet// Kan inte ens få läsa av snopp måttet// För du har inget mellan benen// Killen glider ju för fan i mitt bena// Börjar grina när kickar skiten ur hans ben sena// Folk kan i alla fall skratta när dom ser mig// Men när dom ser dig blir dom utråkade//