Laarfer vs Jeppo
Laarfer: när ja skriver mina texter klassas ja som lyricist- duvet, mina lines är så tajta att du får syrebrist- jag skulle slå dej men ja slår inte kvinner så hårt- Fitta, jag tar hand om dej som en gynekolog- du snortar lim ja spottar rim kalla mej kungskobra- du tar för mycket luft måste ja ge dej lungskador?- din brud har fult fejs men ja ska säga sanningen-(played rim men vadfan..:D) varför dissa en fin fitta för ett fult ansikte- så tänk dej för innan du utmanar mej på battle- mina rader fräter sönder beefen som du äter- jag mår bra som en datanörd me husarrest- du mår inte bra efter ja har öppnat upp din jävla hals för att stoppa ner en brustablett- ________________________________________ ______________ Jeppo: Luthagen från mitt kvarter bildar en cirkel som ditt hjärnkontors invaliditet// Och du kom inte på förns på efterhand att astrid utnytja dig till sexualla sammanhang// Men du har rätt du tillhör en säkt på ett annat sätt// Men jag hörde att det gick helt snett och att du hamande på lasaret// Och det kan ju vara bra ibland att lyssna på mamma i första hand// men om jag var du skulle jag använda skyddsväst// eftersom du är drygare en yes// du ger mig syrebrist men jag skrämmer dig tills du får hybris// Men det är bra att du inte slår kvinnor// Men förklara då varför du åt upp dina egna lunghinnor// och klockan stannar här och jag hoppas på att du inte han bli kär// för du är missär// 7 röster är målet me denna battle..:D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|