paztaz0r vs. Bondyo
paztaz0r Din stil är stel och konstgjord som en höftprotes// Dina bars är svaga och bryts av som ruttenved// Och inte ens om du hoppa skulle du gå upp ett steg// Till skillnad från mig som stegar som polska "krockar"// Plockad som en blåklocka när jag slår så du får en blåklocka// Så kom igen bit mig i örat som Tyson för jag e svårknockad// Hoppas du är försäkrad och har skrivit ditt testamente// För du blir uppkäkad och det är jag som är konsumenten// Du är in-credible medans folk ser mig som värsta hjälten// Så fly fältet för du överlever inte ens med första hjälpen// Du klättrar på bönstjälken men att du når mina höjder// är lika overkligt som att du skulle ha slutat med blöjor// Bondyo Höftprotes och fyfan så stel men vig nog att knulla din missbildade kropp- Slag dit slag hit, uppercut oj en fett propp- Slajsar upp din kropp som en obducent som är skadeglädjes beroende- Du TROR du är övermannen hära men vet du vad Tro inte- Konsumenten klagar på att han fick elak jävel att bita i- De stog Bondyo på paketet me stora bokstäver, har du dyslexi?- Jävla tönt hur fan kan du rappa med tal fel?- Du borde spendera livet under en gravsten- Tycker du inte jag är bäst i världen, är du pesimist?- Jag rappar jämt men du får bara rapp i sängen som en fetischist- Denna battle blir ett stort verbalt vendetta- Kom lilla pazta och smaka på min beretta -
Pappor kommer pappor går men jag är mannen bakom alla dina år ;)
|