G_Lee vs Lvs
G_Lee Jag spotta ut dissa så det blir TILL en flod// Du har en pojkvän ni hade sex O Jaaa va din stönmetod// Du kommer inte nå nåt medan jag va på ztv och rappade// Framställer dej och din pojkvän som handikappade// haha du kommer alltid bli utskrattad// Efter 2 rader va du grymt Utmattad// Bögar det e fan en sjukdom// Och i ditt fall Sluta det nog med Dödmdom// haha jag hade rätt du ligger nu i graven/ Folk har ente glömt dej Folk snacka om Hur äcklig du va i denna staden/ Lvs okej din lilla hora nu ska du få se håll käften/ du verkar orolig för att jag är gay men håll koll på texten/ om du battlar mig kan du räkna med att det känns senn/ du har fobi för bögar o du är mycket upphakad på homosexuallite/ men nu är d lvs som dödar och bögar verkar vara din specialite/ nu e d sluttjafsat om de,vad vill du komma nånstans me dina tio bars/ för det är du som blir knullad långsammt med din morsas massagestav/ rakt upp i din anal dit hor barn,vem fan är det som ligger i graven/ det är nog dags för dig att gå ut och gräva så hämmta din spade/ nu är du slutkörd med din pappas kuk i din röv battla aldrig mer mig då förblir du död/ Bäst till 7 Peace
Attityd Crew 2006-09 Lofstrand.tk | http://myspace.com/lvsmusk
|