Ophone vs. RMK
˙·٠•● Ophone | enohpO ●•٠·˙ säger: Du är inte bara ful du är också jävligt dum/ och dom enda som rappar sämre än dig är dom du är med i samma rum/ - RMK | " Radioprataren " | Luften som ni andas.mp3 säger: sug min kuk och svälj de duktigt du har rappat längre än mig men jag ser dig som en rookie ˙·٠•● Ophone | enohpO ●•٠·˙ säger: dina rader är kassa helt enkelt sjuk/ ska jag suga på din kuk som växer inåt och inte ut/ - RMK | " Radioprataren " | Luften som ni andas.mp3 säger: snackar om min kuk, men du har ju ingen battla mot mig fan du vet att jag vinner ˙·٠•● Ophone | enohpO ●•٠·˙ säger: en sniff på dig räcker du luktar typ som mus piss/ och dom två bakom dig är dina 2 enda groupis/ - RMK | " Radioprataren " | Luften som ni andas.mp3 säger: snackar om kukar som växer inåt bara för att du e bög du önskar du hade fitta men istället får du ta kukar i din röv ˙·٠•● Ophone | enohpO ●•٠·˙ säger: groupie ˙·٠•● Ophone | enohpO ●•٠·˙ säger: i röven är skönt men du får ju varken eller/ när du ska göra hellikopterna har du ingen propeller/ Sen gav Rickard i Källaren upp Tråden flyttad från Lyricism av GAIA, 14-10-2005 - 21:02
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
|