Daavd vs baaske
baaske du vet inte vem jag e jag e ingen man kan leka me/ kanske vi e små ni e e stora men du kommer strax bli min hora/ Hoppas du är berädd för mej ska du va rädd/ Detta är ödet för alla davd typer horor som ni under våra fötter kryper/ Jag e nån du borde se upp till du kan säga vad du vill/ De jag som får alla tjejer även me din morsa gör jag grejer Om de e så mycke du kan skriv och bevisa att du e en man/ Daavd jag bryr mig inte i vem du e bara en liten pojke som är sne men snälla ditt skitsnack biter inte, lämna över till poeten du får skylla dig själv när du blir krossad, du gav dig in i leken sitter och lökar framför datorn, en flottig grabb du är äcklig, du är lika frisk som en råtta med skabb du är pojken som fortfarande går på pottan vänta några år med att battla iallafall tills du gått ut åttan den mobbade kille som kallas Baaske du är den feminima på skolan, det riktiga fnaske du luktar lika illa som din morsas Large trosa vidga ut dina skinkor så ska jag trycka upp en grovdosa lite gammal kanske men för till 7 iaf ^^ må bästa pöjk vinna
- http://www.facebook.com/DaavdOfficial -
|