Juelz Vs Polyphonic
polyphonic Blaow, guess who's back! Poly är tillbaka för att plocka ner rader. Värmer upp med Juelz, slarvsyltar dig precis som marmelader. Du kommer behöva livbojjen redan efter 2 ryggsims attacker. Juelz måste söka asyl till whoa för att hamna i flykting-barracker. Vore jag Sharon Osbourn så är du och din klick Iron Maiden. Storleken är fem XL så mitt tips är först rök brajj å svälj den. Tillbaka ditt cp till tachansen.nu och hjälp din familj att acceptera. För att du är gravt mer störd och behöver hjälp att masturbera. Juelz Jag går upp på scenen med ett skjutvapen i handen, trycker på avfyraren och så ligger publiken på marken, sen tar jag hand om dig jag stryper dig med sugrör, vad ska du säga till din brud när du står med minkukidinröv, Jasså så du är tillbaka, okej och vem fan är du? har lika stor chans att ta mig som att bananen inte skulle va gul, RÖKA BRAJJ?!?! jag becknar 1 joint till dig för 1000 spänn, haha men du fattar ju inte bättre och säger jag och tänder den, Okej, kom igen nu rösta :D, först till 7 keep it up!
I spit on your grave, piss in your mouth, and shit on your face.
|